Jennings who????

This is where threads go to die. If you want to talk Smack or get out of hand, this is where your post will end up. All Smack talk will be moved here with no shadow links left in the original forum!

Moderator: Moderators

RandallioCobb18
Starter
Posts: 164
Joined: Sat Mar 16, 2013 9:07 pm

Jennings who????

Post by RandallioCobb18 » Fri Apr 19, 2013 8:56 am

http://www.nfl.com/news/story/0ap100000 ... nnings-who

:point: :point: :point: :point: :point: :point: :point: :point:


EDIT: Sorry if I should have put this in a different forum, It made me laugh and I didnt even think about what forum I should have put this in!

EDIT: Moved to the Smack forum? I figured maybe NFL Talk but this really isnt smack.
0 x

User avatar
Purple bruise
Hall of Fame Candidate
Posts: 3565
Joined: Sun Apr 22, 2012 9:55 pm

Re: Jennings who????

Post by Purple bruise » Sun Apr 21, 2013 1:19 am

RandallioCobb18 wrote:http://www.nfl.com/news/story/0ap100000 ... nnings-who

:point: :point: :point: :point: :point: :point: :point: :point:


EDIT: Sorry if I should have put this in a different forum, It made me laugh and I didnt even think about what forum I should have put this in!

EDIT: Moved to the Smack forum? I figured maybe NFL Talk but this really isnt smack.
Omg that is soooooo funny :roll: What is really great about the Cheesey fans is how soon they try and forget. They laughed at Favre and he came back and torched them :lol: Now they "blow off" and disrespect Jennings and gave him all of the motivation to burn up their crappy secondary. Smart move by the Chief Fudgepecker himself :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
0 x
Do not mistake KINDNESS for WEAKNESS!


Best to keep your mouth shut and be thought a fool rather than open it and remove all doubt.

RandallioCobb18
Starter
Posts: 164
Joined: Sat Mar 16, 2013 9:07 pm

Re: Jennings who????

Post by RandallioCobb18 » Tue Apr 23, 2013 11:12 am

Purple bruise wrote: Omg that is soooooo funny :roll: What is really great about the Cheesey fans is how soon they try and forget. They laughed at Favre and he came back and torched them :lol: Now they "blow off" and disrespect Jennings and gave him all of the motivation to burn up their crappy secondary. Smart move by the Chief Fudgepecker himself :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
LOL you are aware that most Packer fans actually, like the fact that Bert signed wit the Vikings right?

Lol, seriously dude, that whole Favre fiasco was a great storyline for a couple years, but one that we undisputedly got the better of. We laughed at Favre when you signed him your right, but why shouldn't we have? His last NFL season ended with him losing to his more talented successor, who then went on to win the SB. Sounds pretty laughable to me.

Its funny, because even though he choked away your season in 2009, Favre could have went out on top if he would have just retired, he would forever be known as the guy Aaron couldn't beat, and him and the vikes would always have
a HUGE one up on the Packers, if only if only...

But the Vikes ruined it, they begged Favre back for one more shot, and as a result, Aaron and the Pack put Brent and your purple pussies right back where they belong by beating them twice and going on and doing what Favre and the Vikes couldn't do the previous season, WIN THE SB, not choke in the NFCCG.

So now, even after all of that, even after Aaron Rodgers established, once again, Packer dominance over your team of perrenial losers, even after he established his own dominance over the aforementioned king of INTS, you go get yourself all excited about grabbing our 3rd best WR, congrats.

Just as with the Favre fiasco, your getting all excited over grabbing one of our ex players, setting yourself up for all the disappointment that is going to follow when we once again beat you and further prove our obvious superiority over your awful organization.

Its ok, I know it hurts. Maybe one day the Vikings will be anything more than that little #### team that the Packers like to kick around.
0 x

User avatar
Purple bruise
Hall of Fame Candidate
Posts: 3565
Joined: Sun Apr 22, 2012 9:55 pm

Re: Jennings who????

Post by Purple bruise » Tue Apr 23, 2013 12:03 pm

You are sooo full of crap (probably because of all your fudge packing no doubt). The Peckers that I know were devastated to lose Favre and even more when he signed with the good guys and won the North. Again as far a Jennings he will toast your crappy team and we will all hear your sour grapes crap.
Let's review, Packers 15-1 lost (embarrassed in their 1st round homefield loss ) last year lost 5X's as many games losing to the Vikes and costing them home field. Yeah they beat the Vikes without Ponder (who smoked them the week before 120 QB rating with 3tds) and then were humiliated in their next play-off game and giving up a ALL-TIME league record for the most yards ever rushed by a QB. And what about AD running over, around and through that crappy defense. So now the third season 3-5 more losses than last year and probably will miss the play-offs.
Go suck cheese :yawn:
0 x
Do not mistake KINDNESS for WEAKNESS!


Best to keep your mouth shut and be thought a fool rather than open it and remove all doubt.

RandallioCobb18
Starter
Posts: 164
Joined: Sat Mar 16, 2013 9:07 pm

Re: Jennings who????

Post by RandallioCobb18 » Tue Apr 23, 2013 4:07 pm

Purple bruise wrote:You are sooo full of crap (probably because of all your fudge packing no doubt). The Peckers that I know were devastated to lose Favre and even more when he signed with the good guys and won the North. Again as far a Jennings he will toast your crappy team and we will all hear your sour grapes crap.
Let's review, Packers 15-1 lost (embarrassed in their 1st round homefield loss ) last year lost 5X's as many games losing to the Vikes and costing them home field. Yeah they beat the Vikes without Ponder (who smoked them the week before 120 QB rating with 3tds) and then were humiliated in their next play-off game and giving up a ALL-TIME league record for the most yards ever rushed by a QB. And what about AD running over, around and through that crappy defense. So now the third season 3-5 more losses than last year and probably will miss the play-offs.
Go suck cheese :yawn:
Lol dude, you beat us twice and went and choked in the NFCCG, congrats....

We beat you fools twice (including a 31-3 humiliation where we tore your entire organization asunder.)
And not only did we WIN the NFCCG (unlike the biqueens) but we won the SB too.

In other words, there was a clear winner and a clear loser in that Favre fiasco, and your team was the loser. So why would we be mad at Favre? We won. (Similar to the Entire Packers vs Vikings rivalry, clear winner, clear loser...)
I know Jennings is your best WR since moss, but that's not saying much at all, he was our most inconsequential WR last year, have fun. Lol, dude our secondary has eaten Ponder up everytime they played him, save for your one win against us in the last 7 meetings. XD Ponder played the best game of his career, alongside of AD having a monster game, and you STILL barely won, good for you, as long as Ponder has the best game of his life you guys MIGHT squea out a win, and thats with AP.
Real impressive.

Hey man we've taken some licks in our last two postseasons but at least we were there, not to mention WE KNOW we can make an SB run, we did it less then 4 years ago. Bottomline is as long as we have Aaron we will continue to be, and also be recognized as a SB contender, you go and look at our last two playoff losses as much as you want, it doesn't change the fact that your team is the Packers little #### purple punching bag.
0 x

User avatar
Funkytown
Hall of Fame Inductee
Posts: 4044
Joined: Mon Mar 18, 2013 8:26 pm
Location: Northeast, Iowa
Contact:

Re: Jennings who????

Post by Funkytown » Wed Apr 24, 2013 12:07 pm

RandallioCobb18 wrote: Lol, dude our secondary has eaten Ponder up everytime they played him
This is really something to brag about. Wow. :banana:

I love me some Christian Ponder, but honestly...he struggled last year--sometimes a lot. I wouldn't add "eaten Ponder up" to my team's list of accomplishments. Just sayin'. WEAK!
0 x
Image

RandallioCobb18
Starter
Posts: 164
Joined: Sat Mar 16, 2013 9:07 pm

Re: Jennings who????

Post by RandallioCobb18 » Wed Apr 24, 2013 12:10 pm

MelanieMFunk wrote: This is really something to brag about. Wow. :banana:

I love me some Christian Ponder, but honestly...he struggled last year--sometimes a lot. I wouldn't add "eaten Ponder up" to my team's list of accomplishments. Just sayin'. WEAK!
Believe me I dont, I simply stated that in response to something about "our crappy secondary"......even though its better than the Vikings.
0 x

User avatar
greenandgold
Veteran
Posts: 219
Joined: Tue Mar 29, 2011 8:39 am
Location: Mobile, Alabama

Re: Jennings who????

Post by greenandgold » Fri Apr 26, 2013 9:10 pm

Purple bruise wrote: Omg that is soooooo funny :roll: What is really great about the Cheesey fans is how soon they try and forget. They laughed at Favre and he came back and torched them :lol: Now they "blow off" and disrespect Jennings and gave him all of the motivation to burn up their crappy secondary. Smart move by the Chief Fudgepecker himself :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
I don't forget! I appreciate his years with us and wish him well. (Except of course when he plays the Packers) But it was a pure financial move on our part. He was starting to have diminishing years, the last couple plagued by injuries. It just would have cost us too much to keep him. I think we learned our lesson by keeping Donald Driver last year just because he used to be pretty darned good. But my original point is we dump them for finances, you guys seem to like to pick them up, and in my opinion, way overpay. Longwell may have been the single exception.
0 x
People think I'm Paranoid because I own so many guns. If I own lots of guns, what do I have to be paranoid about?

User avatar
King James
All Pro Elite Player
Posts: 1736
Joined: Fri Mar 15, 2013 10:23 pm
Location: Alabama

Re: Jennings who????

Post by King James » Fri May 24, 2013 11:03 am

Ewwww. What's that stench in here? It smells like moldy cheese. Oh wait, it's just Packer fans. :puke: When Jennings scores all over your Pack this season you wont be saying Jennings who anymore? Rodgers miss jennings. He's just still butt hurt that his go to WR is with us.
0 x

RandallioCobb18
Starter
Posts: 164
Joined: Sat Mar 16, 2013 9:07 pm

Re: Jennings who????

Post by RandallioCobb18 » Fri May 24, 2013 12:03 pm

JEC334 wrote:Ewwww. What's that stench in here? It smells like moldy cheese. Oh wait, it's just Packer fans. :puke: When Jennings scores all over your Pack this season you wont be saying Jennings who anymore? Rodgers miss jennings. He's just still butt hurt that his go to WR is with us.
What smells like failure in here? Probably just all the Vikes fans trying to delude themselves into believing that their team is going to stop being completely irrelevant.

Vikes fans have been talking #### about how theyre time is coming since the early 90's, dont you get it? Your team sucks, theyl never be anything more then the Packers ####, they couldntt do it in 98, they couldnt do it in 09, they couldnt do it even when they had a potential dynasty in the 70's, the Vikings are nothing, and thats all theyll ever be.

As to Jennings, HAHAHA. Dude, Jennings was the most inconsequential WR on the roster last year, he would have been nice to keep around but not at that price, and hes probably not going to do much with your god awful QB throwing at his feet. Randall Cobb is as good right now as Jennings has EVER been, AND he can do much much more.

Lol, seriously dude, didnt the Favre to the Vikes fiasco during 09-10 teach you anything? Even when everything looks like its going to work out in your teams favor, even when it looks like your teams going to completely get the best of the Packers, they dont.. The Packers quickly #### smack your #### joke of a franchise back into there place, it happens every time dude, like clockwork. Even Favre couldnt help the Vikings get over on the Packers, so now you get our oldest, most injury prone WR and all of a sudden your not the same #### team of chokers anymore? Not how it works bruh.

When the Packers are getting fitted for they're 5th SB ring, and your still wondering why your team is completely unable to do anything other than choke, remember this thread.
0 x

User avatar
King James
All Pro Elite Player
Posts: 1736
Joined: Fri Mar 15, 2013 10:23 pm
Location: Alabama

Re: Jennings who????

Post by King James » Fri May 24, 2013 5:40 pm

RandallioCobb18 wrote: What smells like failure in here? Probably just all the Vikes fans trying to delude themselves into believing that their team is going to stop being completely irrelevant.

Vikes fans have been talking #### about how theyre time is coming since the early 90's, dont you get it? Your team sucks, theyl never be anything more then the Packers ####, they couldntt do it in 98, they couldnt do it in 09, they couldnt do it even when they had a potential dynasty in the 70's, the Vikings are nothing, and thats all theyll ever be.

As to Jennings, HAHAHA. Dude, Jennings was the most inconsequential WR on the roster last year, he would have been nice to keep around but not at that price, and hes probably not going to do much with your god awful QB throwing at his feet. Randall Cobb is as good right now as Jennings has EVER been, AND he can do much much more.

Lol, seriously dude, didnt the Favre to the Vikes fiasco during 09-10 teach you anything? Even when everything looks like its going to work out in your teams favor, even when it looks like your teams going to completely get the best of the Packers, they dont.. The Packers quickly #### smack your #### joke of a franchise back into there place, it happens every time dude, like clockwork. Even Favre couldnt help the Vikings get over on the Packers, so now you get our oldest, most injury prone WR and all of a sudden your not the same #### team of chokers anymore? Not how it works bruh.

When the Packers are getting fitted for they're 5th SB ring, and your still wondering why your team is completely unable to do anything other than choke, remember this thread.

I'll be one of the few Vikings fan to tell you that I hated Favre and did not want him to come to Minnesota. I got heat for it from other Vikings fans on another message board for not liking Favre. But to make things fair, Favre did beat the crap out of your team the first year. The 2010 year, the team just seem to look tired and defeated. But that was in the past junior. This is a BRAND NEW season. We have 3 good drafts picks. All which we expect to start. We've made some changes all around our roster and the outcome looks good on paper.

You guys got lucky last season in the playoffs. You guys took advantage of a QB who hasn't played a down all season. Not saying that Ponder is THAT good, but he would have gave us a better chance to compete and pull off a win. So we will see what happens this season. You talk as if the Vikings will never have a chance to win a super bowl. But we will see. We might just win one this season.
0 x

User avatar
allday1991
Pro Bowl Elite Player
Posts: 971
Joined: Sun Sep 16, 2012 3:31 pm

Re: Jennings who????

Post by allday1991 » Sun May 26, 2013 8:01 am

RandallioCobb18 wrote: What smells like failure in here? Probably just all the Vikes fans trying to delude themselves into believing that their team is going to stop being completely irrelevant.

Vikes fans have been talking #### about how theyre time is coming since the early 90's, dont you get it? Your team sucks, theyl never be anything more then the Packers ####, they couldntt do it in 98, they couldnt do it in 09, they couldnt do it even when they had a potential dynasty in the 70's, the Vikings are nothing, and thats all theyll ever be.

As to Jennings, HAHAHA. Dude, Jennings was the most inconsequential WR on the roster last year, he would have been nice to keep around but not at that price, and hes probably not going to do much with your god awful QB throwing at his feet. Randall Cobb is as good right now as Jennings has EVER been, AND he can do much much more.

Lol, seriously dude, didnt the Favre to the Vikes fiasco during 09-10 teach you anything? Even when everything looks like its going to work out in your teams favor, even when it looks like your teams going to completely get the best of the Packers, they dont.. The Packers quickly #### smack your #### joke of a franchise back into there place, it happens every time dude, like clockwork. Even Favre couldnt help the Vikings get over on the Packers, so now you get our oldest, most injury prone WR and all of a sudden your not the same #### team of chokers anymore? Not how it works bruh.

When the Packers are getting fitted for they're 5th SB ring, and your still wondering why your team is completely unable to do anything other than choke, remember this thread.
Cobb better than Jennings? any creditability or logic anyone every gave you is gone by now. A WR with two years under his belt with the so called best QB in the league and he hasn't broke 1000 yards? But yet a healthy Jennings was ranked top 60 on the nfl top 100 and one year lead the league in TDS. Comparing Cobb to Jennings it like comparing Dalton to Big ben. Lots of people think Dalton is good (like Cobb) but Jennings has proven he is great (like big ben).
0 x
“I remember my mistakes more than my success.” - Adrian Peterson

RandallioCobb18
Starter
Posts: 164
Joined: Sat Mar 16, 2013 9:07 pm

Re: Jennings who????

Post by RandallioCobb18 » Tue May 28, 2013 9:07 am

allday1991 wrote: Cobb better than Jennings? any creditability or logic anyone every gave you is gone by now. A WR with two years under his belt with the so called best QB in the league and he hasn't broke 1000 yards? But yet a healthy Jennings was ranked top 60 on the nfl top 100 and one year lead the league in TDS. Comparing Cobb to Jennings it like comparing Dalton to Big ben. Lots of people think Dalton is good (like Cobb) but Jennings has proven he is great (like big ben).
Well, to be fair, saying Cobb is ALREADY better then Jennings is a bit of an exaggeration, but I dont think he's as far off as you think. (Im not just saying this because you guys have Greg, I really thought since the moment Cobb was drafted he was destined to be a superstar)

Gregs best asset, was undoubtably his route running, the guy runs magnificent, crisp routes and almost makes it look beautiful while doing so, but Id go as far to say that Randall is right up there with him, albeit slightly less polished.

But whereas Greg is a WR, Cobb is a jack of all trades, he does everything, and everything he does, he does quite well, you can say what you want, but unless your a Packer fan, I doubt you have ANY idea as to the extent Randall carried our team last year, there was a point where he was our most valuable player on the entire team other then Rodgers, for a long time it felt like McCarthy was trying his hardest to get Cobb the ball literally every oppurtunity possible. I can understand why you would think Cobb has not been as valuable as Jennings yet this early in his career, althought I whole heartily disagree with you. I think last year he was as valuable to the Packers as any season Greg had, in fact he broke the franchise record for all purpose yards.

As to Big Ben and Dalton, that was a good comparison but I dont view Ben as 'Great", he is definantly a good QB but great? I dont think so, some of the Ds hes got to play with have been utterly ridiculous, not to mention his Game winning pass against the Cardinals that wasn't really a catch, I just think he's one of the more overrated player in the NFL. But he's still is more proven then Dalton for sure.
0 x

RandallioCobb18
Starter
Posts: 164
Joined: Sat Mar 16, 2013 9:07 pm

Re: Jennings who????

Post by RandallioCobb18 » Tue May 28, 2013 9:18 am

JEC334 wrote:
I'll be one of the few Vikings fan to tell you that I hated Favre and did not want him to come to Minnesota. I got heat for it from other Vikings fans on another message board for not liking Favre. But to make things fair, Favre did beat the crap out of your team the first year. The 2010 year, the team just seem to look tired and defeated. But that was in the past junior. This is a BRAND NEW season. We have 3 good drafts picks. All which we expect to start. We've made some changes all around our roster and the outcome looks good on paper.

You guys got lucky last season in the playoffs. You guys took advantage of a QB who hasn't played a down all season. Not saying that Ponder is THAT good, but he would have gave us a better chance to compete and pull off a win. So we will see what happens this season. You talk as if the Vikings will never have a chance to win a super bowl. But we will see. We might just win one this season.
Lol well im surely not dumb enough to believe that theres no chance the Vikings will ever win a SB, but its the smack forums so im gotta lay it on you guys heavy :D not that I expect anything more in return.

Something I dont understand, why are your draft picks 'good' or any better then the Packers draft picks? You all act like there is no way in hell any of your draft picks bust, or that the Packers draft picks dont bust.

I understand the reason for excitement, but please understand were pretty excited as Packer fans too, I dont feel like typing up a whole bunch about the Packers draft picks, but we filled some key spots in the draft too, it all comes down to if those players earn their keep, if not then its just a wasted pick, thats why I dont understand why Vikes fans think this is such a 'good draft', the truth is, we wont know until about 3 years down the road, its fun to talk and speculate but really, thats all it is, speculation.
0 x

User avatar
Raptorman
Hall of Fame Candidate
Posts: 3225
Joined: Wed Aug 30, 2006 10:23 pm
Location: Sebastian, FL

Re: Jennings who????

Post by Raptorman » Tue May 28, 2013 10:25 pm

RandallioCobb18 wrote: Lol well im surely not dumb enough to believe that theres no chance the Vikings will ever win a SB, but its the smack forums so im gotta lay it on you guys heavy :D not that I expect anything more in return.

Something I dont understand, why are your draft picks 'good' or any better then the Packers draft picks? You all act like there is no way in hell any of your draft picks bust, or that the Packers draft picks dont bust.

I understand the reason for excitement, but please understand were pretty excited as Packer fans too, I dont feel like typing up a whole bunch about the Packers draft picks, but we filled some key spots in the draft too, it all comes down to if those players earn their keep, if not then its just a wasted pick, thats why I dont understand why Vikes fans think this is such a 'good draft', the truth is, we wont know until about 3 years down the road, its fun to talk and speculate but really, thats all it is, speculation.
I can answer that. Go to any Packer forum and they say the same thing about the Vikings draft picks. I remember when they drafted Peterson. All I heard from Packer fans was that he was injury prone and would be lucky to play 10 games a season. And he would be out of football in 3 years. This year it's all about how Patterson was a stretch and that he's likely to be a bust.
0 x
Vikings fan since Nov. 6, 1966. Annoying Packer fans since Nov. 7, 1966

Post Reply